مصاحبه آرشیو خبر ها
لوکاتلی : من بسیار جاه طلب هستم و می دانم که توانایی کارهای بزرگی را دارم

لوکاتلی : من بسیار جاه طلب هستم و می دانم که توانایی کارهای بزرگی را دارم

فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز در فصل آینده این است که پس از یک فصل بسیار سخت برای همه در باشگاه، دوباره به زمین برگردیم، اما ما همه چیز را پشت سر گذاشتیم.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی لوکاتلی با توتو اسپورت است. وی در ادامه گفت:

 

می دانم که باید کارهای بیشتری انجام دهم، من بسیار جاه طلب هستم و فکر می کنم می توانم و باید کارهای زیادی انجام دهم، این هدف شخصی من در فصل آینده است.

 

اسکودتو؟

 

مبارزه برای اسکودتو هدفی است که ما برای خود تعیین کرده ایم. ما در مرحله بازسازی هستیم اما ایده های روشنی درباره آنچه می خواهیم به دست آوریم داریم. شکی نیست که بازگشت به لیگ قهرمانان برای یوونتوس ضروری است. سپس خواهیم دید که رویاهایمان چه خواهد بود.

 

غیبت در رقابت‌های اروپایی؟

 

این تاسف‌آور و ناامیدکننده است، اما فکر می‌کنم باید این صفحه را ببندیم و به جلو برویم. این به ما امکان می‌دهد تا به طور کامل روی لیگ و جام حذفی که مطمئناً دو هدف اصلی ما هستند تمرکز کنیم.

 

رهبری تیم؟

 

شما باید در یوونتوس شخصیت رهبری داشته باشید. این برای شما و هم تیمی های شما مهم است. من می دانم پوشیدن پیراهن یوونتوس به چه معناست و باید سعی کنم این را به دیگران، به خصوص جوانان منتقل کنم.

 

آلگری از شما چه می‌خواهد؟

 

بیشتر روی مالکیت توپ تمرکز کنید، این اصلی‌ترین چیزی است که ما اینجا در ایالات متحده روی آن تمرکز می‌کنیم.

 

نقش شما در زمین بازی؟

 

من در مورد موقعیتم در زمین با مربی صحبت کرده ام، اما جایی بازی خواهم کرد که او فکر کند مکان مناسبی برای من است.

 

تیموتی وه آ؟

 

وقتی می دود خیلی سریع است، فوراً وارد گروه می شود و این خیلی مهم است، او پسر خوبی است و در این فصل به ما کمک خواهد کرد. مهم نیست چه کسی گل بزند یا پاس گل بدهد، مهم برد است.

 

کیزا؟

 

او یک قهرمان واقعی است، او پس از مصدومیت به شرایط عادی بازگشته است، اما او به کمک همه ما نیاز دارد. او یکی از بهترین بازیکنان تیم است و ما روی او شرط بندی های زیادی کرده ایم.

 

تیم ملی؟

 

حضور در تیم ملی یکی از اهداف من است. می خواهم در مسابقات قهرمانی یورو 2024 بازی کنم. یوونتوس باید راه من برای تیم ملی باشد، بنابراین سعی می کنم عملکرد قانع کننده ای برای مانچینی ارائه کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: